Vänsterspotting

Inrikes- och utrikespolitik. Ekonomi, handel och företagande
Meddelande
Författare
Ebermann
Potentiell seriemördare
Potentiell seriemördare
Kontakt:

Vänsterspotting

#1 Inlägg av Ebermann » ons apr 14, 2010 6:58 pm

Kan meddela att Lars Ohly idag köpte skor på Intersport i Örebro. Samtidigt som alls eder Eber försökte göra detsamma. Skorna han köpte var någon typ av gympaskor på rea. Oklart vilken storlek.
Erik Ebermann, retrobutiken.se

uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

Re: Vänsterspotting

#2 Inlägg av uberkaktus » ons apr 14, 2010 8:41 pm

Ebermann skrev:Kan meddela att Lars Ohly idag köpte skor på Intersport i Örebro. Samtidigt som alls eder Eber försökte göra detsamma. Skorna han köpte var någon typ av gympaskor på rea. Oklart vilken storlek.
Läckert! Samme Ohly som tackar nej till det kungliga bröllopet. Jag tycker han verkar fjantig.
Retrobutiken.se - vi säljer spel!

Ebermann
Potentiell seriemördare
Potentiell seriemördare
Kontakt:

#3 Inlägg av Ebermann » ons apr 14, 2010 10:45 pm

uberkaktus skrev:
Ebermann skrev:Kan meddela att Lars Ohly idag köpte skor på Intersport i Örebro. Samtidigt som alls eder Eber försökte göra detsamma. Skorna han köpte var någon typ av gympaskor på rea. Oklart vilken storlek.
Läckert! Samme Ohly som tackar nej till det kungliga bröllopet. Jag tycker han verkar fjantig.
Meh. En kort tag tänkte jag nästan jag skulle säga til honom att även fast jag inte håller me honom om nånting nästan, hedrar det honom att han sa nej till bröllopet. Att första vara emot monarkin och sedan gå på bröllopet, som Mååååna visst tänker göra. Det gillas inte.

Heja Ohly!
Erik Ebermann, retrobutiken.se

Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

#4 Inlägg av Gräsklipparmannen » tor apr 15, 2010 6:56 am

Ebermann skrev:
uberkaktus skrev:
Meh. En kort tag tänkte jag nästan jag skulle säga til honom att även fast jag inte håller me honom om nånting nästan, hedrar det honom att han sa nej till bröllopet. Att första vara emot monarkin och sedan gå på bröllopet, som Mååååna visst tänker göra. Det gillas inte.

Heja Ohly!
Skåhly! :skål:

Håller sällan med honom men tycker ändå att han är klart intressant att lyssna på. Dessutom gillar jag att han jobbat som lokförare om jag förstått det rätt. Arbetat på SJ i alla fall. AB.
Kriminologen senaste inlägg:
Bild

Skriv svar