Ebermann goes smartphone?

Detta forum är till för diskussioner om ljud, bild, mobiltelfoner och prylar i allmänhet.
Meddelande
Författare
Ebermann
Potentiell seriemördare
Potentiell seriemördare
Kontakt:

Re: Ebermann goes smartphone?

#31 Inlägg av Ebermann » mån jul 26, 2021 6:55 pm

Upptäckte av en händelse att när jag var i centrala Sofia hade jag 5G. Utan att blivit vaccinerad, dessutom. Märkte ingen jättestor skillnad, men kändes fint att få vara i framtiden. Hur ser herrarnas 5G-upplevelser ut?
Erik Ebermann, retrobutiken.se

uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

#32 Inlägg av uberkaktus » tis jul 27, 2021 10:06 am

Ebermann skrev:
mån jul 26, 2021 6:55 pm
Upptäckte av en händelse att när jag var i centrala Sofia hade jag 5G. Utan att blivit vaccinerad, dessutom. Märkte ingen jättestor skillnad, men kändes fint att få vara i framtiden. Hur ser herrarnas 5G-upplevelser ut?
Intressant att höra. Själv har jag bott på en plats som av vad jag har förstått var bland de första i landet att få 5G trots det är jag fortfarande helt 5G-lös. Utan att ha undersökt det närmare har jag för mig att det krävs ett dyrare abonnemang än det jag har för att få tillgång till detta hett eftertraktade 5G.
Retrobutiken.se - vi säljer spel!

Ebermann
Potentiell seriemördare
Potentiell seriemördare
Kontakt:

#33 Inlägg av Ebermann » tis jul 27, 2021 11:53 am

uberkaktus skrev:
tis jul 27, 2021 10:06 am
Ebermann skrev:
mån jul 26, 2021 6:55 pm
Intressant att höra. Själv har jag bott på en plats som av vad jag har förstått var bland de första i landet att få 5G trots det är jag fortfarande helt 5G-lös. Utan att ha undersökt det närmare har jag för mig att det krävs ett dyrare abonnemang än det jag har för att få tillgång till detta hett eftertraktade 5G.
Jag försökte testa om det skulle märkas, då provade att ladda ner ett avsnitt av P3 Dokumentär. Tog mellan 1 och 2 sekunder. Tog 5-6 sekunder hemma med Wi-Fi. Detta högst vetenskapliga benchmark-test visar att 5G är toksnabbt. Riktigt hur jag skall använda de intjänade 5 sekunderna vet jag dock inte. Men kan kanske va bra att ha.

Ebermann
Potentiell seriemördare
Potentiell seriemördare
Kontakt:

#34 Inlägg av Ebermann » tis jul 27, 2021 11:53 am

Detta förövrigt med mitt svenska Tele2-abonnemang som jag fortfarande använder här.

Skriv svar